Varning

Jag är inte så jätte mycket för lättklädda bilder som man lägger upp på sig själv men jag gör ett undantag... Det är ju ändå bara bh och trosor...

Endast för att visa en engång mitt missnöje över att man använder nått så uråldrigt som BMI... Jag fick papper på min livförsäkring och bara pga mitt BMI är för högt fick jag 25% premie ökning,,, nu vet jag att det är svårt att veta  hur man ser ut utifrån att bara kolla på vikt och längs i siffror på ett papper. 

Jag vet att jag absolut inte är den smalaste tjejen men jag tycker inte att jag lider av fetma som mitt BMI säger. Jag menar det är ingen hemlighet att jag har lår som går ihop och att jag har enorma bröst. Men ändå. Jag är ändå lite sur.... Och det tänker jag fortfarande vara! Men snälla människor där ute kan vi komma överrens om att stirra sig BLIND på siffror är onödigt och inte alltid behövs. Kan vi fokusera på hur vi mår och hur vi ser ut istället?


//LLETL
Allmänt | |
#1 - - Hemlig Beundrare:

Jag är väl ytlig nu i det jag tänker säga, men herregud vad snygg kropp du har, perfektion! Tänk om man hade kunnat landa en sån som dig, men får väl njuta av bilden istället haha. Ingen kan säga att du lider av nån fetma, dock tråkigt att du behöver lida för att systemet är som det är.

#2 - - Roger:

Måste ju säga Linda att det är ju knappast fult :o Dayum gööörl! :D

#3 - - Burken:

Du är grymt het ;)

#4 - - Morgan:

Herre jösses vilken underbar kvinna du är. Du är lika snygg med kläder på som denna bild som du är lättklädd på. Kram

#5 - - Anonym:

Hur fick ditt försäkringsbolag reda på din BMI? Jag har också en sådan försäkring men har för mig att jag inte har skickat in sådana uppgifter. /M

Svar: När man tecknar livförsäkring fyller man i längd och vikt... Tyvärr :/
Linda-Lee Larsson "LLETL"

#6 - - Anonym:

Hur fick ditt försäkringsbolag reda på att din BMI har gått upp? Jag har en sådan försäkring men har för mig att jag inte har skickat in sån information till de.

#7 - - Hjärtat klappar:

Hej fina du, kan inte låta bli att läsa dina härliga ord. Jag har kik om du vill skriva till mig?

Upp