Hur stor kuk har du?

Har tänk på en sak nu ett tag... Tänk om man kunde vända på konversationer jag får ha med folk nästan dagligen. Hur idiotiskt låter det inte då?...

Daglig konversation: 
Kille: har du snygg kropp?
Jag: nej
Kille: du ser ju ut att ha stora bröst
Jag: ja jo men det är ju inte hela kroppen
Kille: hur stora har du? 

Och så fortsätter det ständiga tjatet om tuttar..

Om man vänder på det...

Jag: har du snygg kropp?
Kille: nej
Jag: du ser ju ut att ha stor kuk
Kille: ja jo men det är ju inte hela kroppen
Jag: hur stor kuk har du?

Skulle bli sjukt konstigt om jag efter knappt någon mening börjar tjata om killars kukar... 

Lite tankar som kom upp som ordbajs bara...


//LLETL 


Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Svensk Kille, 25, gift och två barn.

Förstår dilemmat och sätter mig in i det från båda håll, eller de flesta andra håll som går. Det landar ändå på att västvärlden och de straighta män som lever i den är helt uppväxta med att det är ett sekundär sexuellt attribut det här med bröst, och det finns inga undantag. Det är tabu, och sånt älskar ju tex svenskar att göra i smyg. De enda bröst vi ser i ett icke sexuellt laddat ögonblick är när vi blev ammade. Det glömmer man bort och hör nog inte till bröstfixeringen i sig. Kvinnor ammas ju lika mycket... Inte är de lika bröstfixerade? (mer!) Bröst är sexuellt,visar någon klyfta är det för att hävda sin egen sexualitet eller för att konkurrera med andra som har bröst om du vill. Det är ju inte dresscode klyfta, man MÅSTE ju inte ha kläder som ser ut si eller så. Bröst kommer att förbli något man mäter och dyrkar i vår del av världen så länge du och jag lever, och att ändra på det är en tuff uppgift. Så män kommer fortsätta att fråga dig idiotiska frågor resten av ditt liv. Var istället glad att du har såna här problem och njut av frihet att uttrycka och visa sig med allt det medför. Gla påsk!

#2 - - Anonym:

Kom ihåg att anonyma män på nätet och fulla män på krogen varierar i duglighet. Inte har du de här konversationerna med nyktra män mellan två ögon, dagtid? I de sammanhangen brukar vi låta bli att stirra direkt i klyftan om vi inte vet att vi har läge, och ännu mindre prata om det.

Upp