Magen rör sig!

Inte hänt så mycket sedan sist! Vi kämpar på med lederna och längtar som tusan till fredag när jag får hämta tens maskinen! Den kommer vara guld de kvällar då jag vill grina av smärta! 

Annars tycker jag tösen gör mig mer och mer kissnödig men hälften av gångerna är de typ "falskt" alarm då det knappt kommer nå kiss.. lurig tjej men hon trivs väääääääldigt bra där nere! 

Lite små krämpor ibland när man vänder sig osv men de hör till! Så länge jag känner henne lite då och då är jag inte orolig! 

Dock om ja inte tycker ja kännt henne på ett tag är jag väldigt snabb att buffa på henne! Hon har ändrat sin dygnsrytm och den är inte lika bra som den innan ;) 

Magen rör sig jätte mycket på utsidan och det är verkligen någonting jag ÄLSKAR! Tycker om det lika mycket som när man kände de första buffarna mot handen ❤️ längtar efter nästa steg nu att man kanske känner mer starka sparkar eller om det är en liten fot som försöker bryta sig ur magen. 
Ganska kul att man längtar efter sånt! 

V26 har vi gått in i också! Fantastiskt! 

Våren har kommit med bestämdhet och oj vad snön smält! Översvämning lite här och var i stan! 

hade inte mer än detta ordbajs just nu! 
//LLETL
(null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
Upp