V24

Här går det undan! I lördags gick vi in i v24 och jag tycker jah börjar få inte kläm på lillans dygns rytm i magen. 
Sällan vi hörs på morgonen hemma men när ja kommer till jobbet stökar hon på lite, annars märker jah mest av henne på kvällarna och ibland reagerar hon på mitt bökande på magen när ja vill ha en liten buff av henne.

Jag är så fokuserad på jobbet så tror inte ja tänker så mycket på hennes rörelser då faktiskt, kanske blir mer när de blir hårdare buffar och riktiga sparkar. 

Vi fortsätter spy lite på morgonen men aldrig på helger som tur är.. är ju inte lika "tempo" då heller. 

Det ja stör mig på mest nu är att mina bröstvårtor har mörknat lite, mest för att ja alltid haft väldigt ljusa ja stör mig på de. Men de får man väl leva med bara.. jag har även fått en sjukt hårig mage! Haha as konstigt! Svårt att ta bra bilder på det, får se om ja lyckas någongång. Syns väldigt väl från "min"
Vinkel iaf.. 

På torsdag ska vi till vår barnmorska! Första gången sedan 5/1! Spännande vad vi gör då! 

//LLETL
(Fortfarande halv dålig att ta bilder på magen, måste komma ihåg att göra de för v24) 
Allmänt | |
Upp