Sista 2,5 veckan

Innan jag födde hände inte så jätte mycket faktiskt! 
Jag jobbade och räknade dagar till semester.... köpte ny telefon gjorde både jag och Viktor.

Vi var hos barnmorskan och allt var som resten av graviditeten perfekt. Hade inte direkt några känningar alls om att jag skulle göda tidigt. 

Semestern kom och min syster och hennes dotter kom på besök tre dagar! Sista dagen vi skulle ha ihop kom ju Alexia men innan det hann vi med en slappar dag och en dag på Birsta. 

Det enda som var fruktansvärt drygt sista tiden var att mina fötter!!!! Var det största som gått på denna jord! 

Då jag köpte by telefon innan hon kom så har jag mest bara bilder på henne men ska se vad jag får ihop så ni får se! 

Kom ihåg att känsliga läsare varnas för Nina fötter! 

//LLETL

(null)

(null)
Såhär såg jag ut som bäääääbis (sjukt tjock i ansiktet men hur gulligt är inte det då?!?)

(null)

(null)

(null)
Vi badade en kväll också, två dagar innan jag födde!
(null)

(null)
Såååå ledsen att detta är sista bilden på magen. Jag skrev ju fel vecka!!! 
Verkligen ledsen. Fruktansvärt fin mage hade jag! ❤️
(null)

Allmänt | |
Upp