Välkommen gravidbesvär 2.0

Så illa kanske det inte är men har klarat mig såååååå länge ändå från en del gravid beskymmer men nu kan vi lägga till två till, tyvärr. 

Jag har sedan den senaste veckan behövt gå upp mitt i natten och kissat. Va så glad jag sluppit de men icke längre. 
Sedan har jag googlat mig fram att jag fått förvärkar. 
Samtidigt som jag trott tjejen i magen rört sig/lagt sig "utåt" så magen blivit hårt och de känts lite obehagligt så är de sammandragningar.. t y p i s k t..

Förvärmarna för mig känns som mensvärk i ryggslutet och emellanåt även nedre delen av magen, så har även ett tryck neråt varit kännbart ibland. Inte ringt förlossningen eller nått sådant men ska prata med min bm imorgon när vi har tid där :) 

V32 klev vi in i under lödagen! Det går undan och jag är faktiskt väldigt glad för nu börjar de bli jobbigt att inte gnälla ;)

ska kanske skriva lite roligare inlägg
Snart om inte annat får ni lite bilder då (om ja inte glömmer bort haha, ni vet gravid hjärna)

//LLETL

Allmänt | |
Upp