Vecka 34

Här går det undan! Idag är det 44 dagar kvar till beräknad! 

Vi var även på ett besök hos vår bm imorse. 
Godkänd rakt igenom som vanligt! Skönt. Jag mår dock lite sämre än vad jag gjort innan. Ja skriver lite sämre för jag har sagt att jag inte vill klaga men ärligt så är det emellanåt inte så roligt längre ^^

Min höft är ganska okej faktiskt utan nu har fogarna helt gått bananas, mitt tandkött börjar pulsera ut blod så fort jag typ kollar på min tandborste, jag är trött, tankspridd, glömsk, givetvis så spyr vi igen.

Mycket av det som är klassiskt i början ish har jag fått nu? Sen kärt återseende med att inte behålla frullen. 

Men det är som sagt 44!!!! Dagar kvar! Plus minus någon vecka :) 

SF måttet var på 32, 1cm upp sedan sist, hennes hjärta pumpade på 146 slag per minut. Samt det bästa av allt! Hon är inte längre rörlig där nere utan hon är bara ruckbar! 
Det betyder alltså att hon krupit ner liiiiite så hon är i bäckenet men inte helt fast! Magiskt!

Hon ligger också vääääääldigt mycket mot utsidan/magen. Hon är väldigt ytlig och de märker man för i regel hela tiden får jag tag i en fot eller rumpa! Hon äääälskar att puta sin Lillrump mot magen så mamma eller pappa kan klappa på den! 

Nu längtar jag ihjäl mig! Längtar också till ledighet och semester! 9 starka arbetsdagar kvar nu! Kämpa Linda! Kämpa!

Bjuder på tre dagsfärska bilder på kulan <3

//LLETL
(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
Upp