Greja i radhuset

Vad längesedan de va ja skrev sist! 
Har kommit av mig lite och mest bara "go With the flow" 

Tänkte i alla fall skriva lite om vad vi pysslat med på radhuset de senaste :) 

I hallen har vi skänkt iväg garderoben som stod där, hade visst ingen "förebild" kvar på telefonen men på min Facebook om man är vän med mig där så såg man hur de såg ut .

Nu för tillfället är det alldeles tomt men de beror på att pappa håller på att fixa ett fantastiskt stycke trä.. va en stor jävla planka av en gamal tall dom hade stått typ 18 år i garaget på hans jobb som han fick! Bara börja såga, mäta och slipa osv allt man ska göra och de börjar bli bra! N ska de bara fixas någon form av olja så man ser mönstret i den magiska plankan men samtidigt som de ska hålla i typ 10 år minst! 
Vi ska alltså bygga en väggfast bänk man kan sitta/luta sig mot samt sätta upp barn på och enkelt ta på och av skor. Skoställ skall va under och sen såklart hylla ovanpå, krokar med mera.

Altanen har vi rengjort och Viktor min älskling har oljat in den två gånger! Vi har fått upp tältet och lyft ner utesoffan! Nu ska de kompletteras lite såklart men de kommer! Massa bilder kommer nog! Viktors insta innehåller dock tre! 

(Att ja ha så dåligt med bilder beror på att min tfn är snart död) 

Igår så satte jag upp miljoner saker här hemma på väggarna känns de som de ha ja inte hunnit dokumentera än men Lill tösens rum med tavlor kan ni få se :D

Hur ja mår i min graviditet får ni förhoppningsvis snart i ett annat inlägg :D

//LLETL
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
Upp