Nytt

Tänkte visa upp lite nya saker vi fått hem! 

Först är det skötväskan! Beställt från jollyroom för 399kr as billigt med tanke på att typ de som finns på babyproffsen som ser stora och fina ut kostar minst 1200kr G A L E T!
Denna är jag mycket nöjd med. Finns fack på insidan sen är den stor, ser ut som en helt vanlig väska så kommer inte va några problem att bära runt på den eller sedan när Viktor ska ha den. Perfekt enligt mig! Nu längtar vi till vagnen så vi kan fylla väskan med bra att ha saker! 

Sedan kunde ja inte hålla mig från att köpa den där roliga t-shirten i samma veva som väskan! Så kul! 

Jag har även hämtat ut min älskade TENS maskin, vi provade den även på Viktors ömma knä och sen funkade magiskt även där! 
Jag och maskinen har bara behövt två dejter men oj vad skönt att veta att jag har den som hjälp när ja verkligen behöver! 

Köpt massa mer kom ja precis på, mycket bra begagnade saker, de får vi visa lite senare :) 

Vi är ju i vecka 27 nu! Mår faktiskt rätt så bra, tösen överraskade med en spya nu i veckan men de gick bra, de är ju ganska sällan mu för tiden (peppar peppar) 

Valborg var mysigt! Vi mös runt på norra med Jim och Linnea som får en tös 7 veckor efter oss! Så mycket bäbissnack och jag får faktiskt inte nog! Älskar det!

//LLELT

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
#1 - - deckres- bf juni:

Har du lånat TENS eller köpt en ? Jag hade en förra graviditeten men kan inte hitta den här hemma :/ Tyckte det var fantastiskt mot foglossningen.

Svar: Jag har fått lånat en av min sjukgymnast, skall lämna tillbaka den när jag är klar med den :)
Linda-Lee Larsson "LLETL"

Upp