Senaste

Istället för att skriva ett inlägg tänkte jag lägga upp lite bilder från de senaste och skriva under som typ vad vi haft för oss :) 

Ska se om jag kan knopa ihop nått vettigt inlägg här framöver men vet inte vad ja ska skriva :/ nån som har något förslag?

(null)
Hjälpte en kollega/vän med smörgåstårtor till hennes sons dop och kolla vilken bamse present vi fick som tack <3
Blöjor, bröstmjölkersättnint, tvål, handdukar, amningsinlägg och en super söt body! 
Sjukt bra saker! Tack älskade Emma :*

(null)
I lördags gick vi in i v28!!!! Jag njuuuuuter mycket nu av att vara gravid! Bästa jah vet är att stirra på magen när hon bökar runt där inne samt hålla på magen! Så mysigt! Och jag har fortfarande kvar mängder med krämpor men klagar inte ;)
(null)
Igår (söndag) var jag med pappa på skjutbanan och sköt in vår nya automatiska lerduvekastare! Sååååå roligt! Får se hur mkt jah vågar skjuta innan lilla A kommer...
(null)
Glasspremiär i lördags med hjärtat på torget, lyx i vardagen skulle jag påstå :)
(null)
Slängde ihop en lyxmiddag igår till mannen efter han jobbar 5-16 på jobbet!!! 
(null)
Ja såhär ser man ju ut efter man skjutit lite lerduvor... sååååå mkt ondare än vad de ser ut! Men de får man ta! 

//LLETL 
Allmänt | |
Upp