V30

Nuuuuu! NU äntligen så känns de som man kan börja räkna ner 😍 10 veckor kvar alltså!  Plus minus någon vecka såklart! 

Härligt! 

Jag mår väl ganska bra, njuter fortfarande helt makalöst mycket när hon bökar runt där inne och man ser på magen att den rör sig! Stolt som tuppen blir jag! Känns verkligen som man har en vän för livet där inne! Haha vet inte hur ja ska beskriva känslan annars! 

Nätterna är lite små dryga då det är svårt att vända sig och känns emellanåt som om ja ska dela på mig där nere om ni förstår.. jag är ju verkligen sån som MÅSTE vänta och röra mig under natten.. 

Hon överraskar med spya emellanåt och nu när man inte är van längre blir ju de kaos! 
Jag har i alla fall fått brev från sjukan att ja inte behöver mer blodprov utan ska stanna på 50 microgram levaxin.. sen ska ja sluta med det efter förlossningen för att sen utreda 8 veckor senare om ja behöver fortsätta äta. Hoppas nästan det då min ämnesomsättning är magisk nu jämfört med mina tidigare år! 

Jag har typ slutat kunna sätta mig upp själv osv haha! Viktor får mer och mer hjälpa/dra mig upp! Magmusklerna ser man är på sidan av magen nu... typiskt! 

Det är väl egentligen bara den där himla leden i höften som är extremt bråkig. Sen får jag ibland skylla mih själv för när det inte gör ont direkt så tror jag att ja är super woman och kan göra vad som helst (som i söndags) 
Det gjorde dock mig sjukskriven idag tisdag och halv måndagen. Shit vilken smärta emellanåt. Som nån satte en kniv i höften bak och sen strålade det hela ryggen och ner i benet. Kunde knappt gå.

Får väl börja ta det lugnt nu men det är så svårt ibland tycker jag. Speciellt när ja vill ha massa saker gjorda typ NU.

//LLET
(null)

Allmänt | |
Upp